FAQ's Praktijkopleidingen
Hier vindt u informatie over de veel gestelde vragen over Praktijkopleidingen.
Algemeen
ELO (Elektronische leeromgeving)
- Wanneer ontvang ik mijn inloggegevens voor de ELO?
- Hoe wijzig ik mijn e-mailadres in de ELO?
- Ik heb problemen met inloggen in de ELO, wat moet ik doen?
- Waar kan ik de sjablonen vinden voor het POP en de rapportages?
- Waarom kan ik geen verkortingsverzoek indienen?
- Ik kan mijn POP niet inleveren, wat moet ik doen?
- Mag het POP worden ingediend als het verkortingsverzoek nog niet is beoordeeld?
- Wat betekent de status "wordt uitgevoerd" in de ELO?
- Waarom krijg ik een melding dat mijn jaar verlopen is?
- Waarom kan ik geen jaarraportage inleveren?
- Wanneer kan ik het jaarplan voor het volgende jaar inleveren?
- Ik ga mijn deadline niet halen, wat moet ik doen?
- Hoe wijzig ik geüploade documenten?
- Waar kan ik aangeven dat ik de praktijkopleiding wil onderbreken?
- Ik heb een nieuwe praktijkbegeleider
- Ik kan wel inloggen in de ELO, maar ik zie alleen mijn brievenbus en niets om mijn opleidingsproduct te uploaden